Guest Relations Manager – професія майбутнього
Guest Relations Manager - менеджер по роботі з клієнтами, який відповідає за комунікацію та налагодження стабільних ділових відносин. Зайнятий переважно у сфері ресторанно-готельного бізнесу, може мати фахову передвищу чи вищу освіту. Професія Guest Relations Manager відноситься до типу «людина-людина», що вимагає знання іноземних мов.
Короткий описМенеджери по роботі з клієнтами належать до середнього управлінського персоналу, вони спілкуються з гостями, нерідко є обличчям закладу або компанії. Guest Relations Manager користуються попитом у готелях, хостелах, базах відпочинку, а також у ресторанах, SPA-комплексах та інших закладах, в яких спостерігається великий потік гостей. Вони відповідають за комфорт клієнта, а також виконують роботи, необхідні для стимулювання повторних звернень.
Особливості професіїГоловне завдання Guest Relations Manager – задоволення всіх вимог клієнтів та підтримання сприятливого іміджу закладу.Він стежить за тим, щоб гості проводили час приємно, вирішує конфліктні ситуації, вислуховує побажання та вимоги. Формує у гостя відчуття безпеки та винятковості, а також виконує такі роботи:Øзустрічає гостей, інформує їх про додаткові послуги;Øприймає та обробляє скарги;Øорганізовує доброзичливий сервіс;Øкоординує події, що відбуваються на території готелю;Øздійснює керівництво покоївками, клінерами та іншим молодшим персоналом;Øдарує клієнтам знижки чи компліменти від закладу у разі, якщо вони залишилися незадоволені наданою послугою;Øрозробляє та впроваджує програми, спрямовані на утримання клієнтів.Guest Relations Manager робить відпочинок гостей більш цікавим та насиченим, адже саме він допомагає вибрати тематичну екскурсію, замовити трансфер чи орендувати гірськолижне обладнання. Він поєднує в собі якості хостес, адміністратора та керуючого, випромінюючи дружелюбність та зацікавленість.
Плюси та мінуси професії
Плюси:
В Guest Relations Manager зацікавлені як великі, так і невеликі готелі та інші заклади, що працюють у сфері ресторанно-готельного бізнесу.
- Рівень заробітної плати у цьому сегменті високий, що зумовлено великою кількістю професійних обов'язків.
- Робота досить цікава та динамічна, адже Guest Relations Manager постійно спілкується з людьми.
- Діяльність Guest Relations Manager пов'язана із професійним зростанням. Менеджер постійно навчається, підвищує кваліфікацію та розширює професійні навички – все це нерідко оплачує роботодавець, який зацікавлений у розвитку фахівця.
- Знання іноземної мови дозволяє працювати не тільки в Україні, а й за кордоном.
Мінуси:
- Guest Relations Manager постійно стикається зі стресами, адже багато клієнтів висувають претензії та залишаються незадоволені якістю сервісу, навіть у тому випадку, якщо він максимально наближений до ідеального.
- Guest Relations Manager без досвіду роботи буде складно знайти гідну вакансію.
- Сегмент схильний до сезонних коливань.
Важливі особисті якості
Guest Relations Manager - фахівець, який день у день стикається зі стресами. Він повинен мати максимальну комунікабельність, підвищену стійкість до навантажень і професійну ввічливість. Для роботи у цій сфері необхідні грамотна мова, охайний зовнішній вигляд, педантичність, схильність до вивчення іноземних мов та організаторські здібності.
Навчання на Guest Relations ManagerGuest Relations Manager – фахівці, які добре знайомі зі сферою готельно-ресторанного бізнесу. Увійти в цю професію з нуля складно, тому буде потрібна середня професійна або вища освіта.
Отримати цю чудову професію можна вступивши до нашого коледжу на спеціальність 242 «Туризм і рекреація». Будуй своє майбутнє разом з нами!