100-річчяз дня заснування

+380-50-6264506

100-річчяз дня заснування

Вступнику 2025

Вступна кампанія 2025

Illustration

Інформація

Консультаційний центр приймальної комісії БК ТДАТУ готовий допомогти вступникам зі створенням електронних кабінетів та поданням заяв.
ВСТУП-2025: 10 КРОКІВ ДЛЯ ВСТУПУ ДО ЗАКЛАДУ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ У 2025 РОЦІ
Попри воєнний стан в Україні триває активна підготовка до вступної кампанії у 2025 році. Для допомоги вступникам МОН підготувало головні кроки, які допоможуть стати студентом у 2025 році:
1. Ключовий інструмент вступної кампанії 2025 року – особистий електронний кабінет вступника.
2. ЗФПО створює консультаційний центр приймальної комісії для надання допомоги вступникам під час реєстрації особистого електронного кабінету та подання заяв. Вступники можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого ЗФПО.
Реєстрація особистих електронних кабінетів здійснюється на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Особисті електронні кабінети вступників працюють до 20 жовтня.
3. Під час реєстрації особистого електронного кабінету вступник зазначає такі дані:
● серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);● номер, PIN-код та рік отримання сертифіката НМТ/сертифіката ЗНО/екзаменаційного листка, що був одержаний під час реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ;● тип та номер (серію та номер) документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності сертифікатів ЗНО/сертифіката НМТ/екзаменаційного листка ЄВІ/ЄФВВ).
4. Якщо вступник має пільги, він повинен звернутися до одного із закладів вищої або фахової передвищої освіти та надати документи, що підтверджують право на спеціальні умови вступу.
Зауважимо, що у 2025 році збережено усі пільги та пільгові категорії, передбачені законами, зокрема для жителів тимчасово окупованих територій.
Вступники, які зареєстровані та перебувають на ТОТ, зможуть проходити усі процедури вступної кампанії дистанційно.
5. Скласти вступні випробування.
6. Вступники зможуть подати до двадцяти заяв у сукупності за всіма джерелами фінансування та основами вступу, з яких не більше п’яти заяв на бюджет.
7. Для вступу на бюджет або для переведення на такі місця набрати не менше ніж 100 балів.
● Конкурсний бал для вступу на бюджет або для переведення на такі місця не може бути менше ніж 100,000 балів.● Вступ на контракт відбувається за співбесідою та мотиваційними листами.
8. Отримати рекомендацію на навчання.
Статуси заяви в особистому електронному кабінеті вступника може набувати таких значень:
● «Рекомендовано до зарахування (навчання за державним (регіональним) замовленням)» – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання за державним або регіональним замовленням;● «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб.
9. Підтвердити свій вибір в електронному кабінеті.
Особи, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування на місця державного або регіонального замовлення (які одержали інформацію з офіційного вебсайту закладу вищої освіти), у відповідні строки мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто в закладі освіти.
10. Укласти договір про навчання із ЗФПО.
Підставою для зарахування особи на навчання є підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладення договору про навчання в ЗФПО Договір про навчання може бути укладений дистанційно з накладанням кваліфікованих електронних підписів.
У разі зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.
Особи, місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та які перебувають на ній, можуть укласти договір про навчання в ЗФПО впродовж трьох місяців після початку навчання.

Державне підприємство «ІНФОРЕСУРС»
З 25 червня до 20 жовтня працює сервіс підтримки від ДП «Інфоресурс» — технічного адміністратора ЄДЕБО.
📲 Ви можете звернутися за номерами, вказаними на інфографіці, або написати на пошту au.vog.sruserofni%40putsv
🕕 Графік роботи також зазначений на картках.
👨‍🎨 Спершу сервіс буде орієнтований на підтримку вступників до закладів ФПО на основі 9 класів (базова середня освіта), адже для них реєстрація електронних кабінетів почнеться 25 червня.
👩‍🎓 А з 1 липня, коли стартує реєстрація для всіх інших аудиторій вступників, допомогу можна буде отримати за всіма траєкторіями вступу.
‼️ Важливо: наші фахівці готові надавати консультації з будь-яких питань онлайн-вступу, але насамперед дуже просимо ознайомитися з інструкціями щодо створення кабінетів та подання заяв.
🔗 Вони будуть доступні в форматах тексту та відео на офіційному сайті Вступ-2025 https://vstup.edbo.gov.ua (блок «Інформація для вступника»).
ℹ️ В інструкціях ви знайдете покрокові алгоритми, як зареєструвати електронний кабінет та що робити в разі помилок.
⏰️ Нагадуємо, що 2025 року електронні кабінети вступників працюватимуть до 20 жовтня. Однак просимо врахувати, що за кожною траєкторією вступу визначені окремі терміни подання заяв.
➡️ Також зверніть увагу, що стосовно загальних питань вступної кампанії ви можете звернутися з 1 липня на гарячу лінію Міністерство освіти і науки України
0 800 504 570
nom%405202putsv
.gov.ua

Строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та
зарахування на навчання

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Програми вступних випробувань

Розклад вступних випробувань

Денне відділення

  • співбесіда (українська мова) 1 сесія. 15 липня 2025 9:00 (ГМ, ХТВ, Ф), 12:00 (А, ХТК, Т)2 сесія. 15 серпня 2025
    9:00 (ГМ, ХТВ, Ф), 12:00 (А, ХТК, Т)
    3 сесія. 15 вересня 2025
    9:00 (ГМ, ХТВ, Ф, А, ХТК, Т)

  • співбесіда (українська мова) 1 сесія. 28 липня 2025 9:00 (ГМ, ХТВ, Ф), 12:00 (А, ХТК, Т)2 сесія. 16 вересня 2025 9:00 (ГМ, ХТВ, Ф, А, ХТК, Т)3 сесія. 09 жовтня 2025 9:00 (ГМ, ХТВ, Ф, А, ХТК, Т)

  • співбесіда (комплекс спеціальних дисциплін)
    1 сесія.
    28 липня 2025
    9:00 (ГМ, ХТК, Ф, А, Т), 12:00 (ХТВ)
    2 сесія.
    16 вересня 2025
    9:00 (ГМ, ХТВ, Ф, А, ХТК, Т)
    3 сесія.
    09 жовтня 2025
    9:00 (ГМ, ХТВ, Ф, А, ХТК, Т)

Заочне відділення

  • співбесіда (українська мова) 1 сесія. 29 липня 2025 9:00 (ГМ, ХТВ, Ф, ХТК)2 сесія. 17 вересня 2025 9:00 (ГМ, ХТВ, Ф, ХТК)

  • співбесіда (комплекс спеціальних дисциплін) 1 сесія. 29 липня 2025 9:00 (ГМ, ХТК, Ф, ХТВ)2 сесія. 17 вересня 2025 9:00 (ГМ, ХТК, Ф, ХТВ)

Результати вступної кампанії

Денне відділення

  • ● на базі БСО● на базі ПЗСО● на базі диплома кваліфікованого робітника

  • ● на базі БСО● на базі ПЗСО● на базі диплома кваліфікованого робітника

  • ● на базі БЗСО (бюджет)● на базі БЗСО (контракт)● на базі ПЗСО (бюджет)● на базі ПЗСО (контракт)● на базі диплома кваліфікованого робітника (бюджет)● на базі диплома кваліфікованого робітника (контр.)

Заочне відділення

  • ● на базі ПЗСО● на базі диплома кваліфікованого робітника

  • ● на базі ПЗСО● на базі диплома кваліфікованого робітника

  • ● на базі ПЗСО (бюджет)● на базі ПЗСО (контракт)● на базі диплома кваліфікованого робітника (бюджет)● на базі диплома кваліфікованого робітника (контр.)

Перелік документів для вступу

Консультаційний центр приймальної комісії БК ТДАТУ готовий допомогти вступникам зі створенням електронних кабінетів та поданням заяв.

У 2025 році документи на вступ до закладів фахової передвищої освіти приймаються через електронний кабінет вступника. З початком вступної кампанії абітурієнту потрібно створити електронний кабінет, через нього завантажити копії необхідних документів.
Через особистий кабінет вступник подає заяви на бажані конкурсні пропозиції.

Які документи потрібні для реєстрації електронного кабінету

● документ про освіту (атестат, свідоцтво);● номер, PIN код сертифіката ЗНО, НМТ;● серія та номер посвідчення особи (паспорт);● реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);● документи, які дають право на вступ за спеціальними умовами.

Є випадки, в яких абітурієнту дозволено подавати документи на вступ у паперовій формі:● якщо немає можливості подати документи через електронний кабінет;● у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства;● у разі подання іноземного документа про освіту;● у разі подання документа про освіту старого зразка;● у разі подання заяви на вступ до або після строків, зазначених у правилах прийому.У цих випадках заяви подаються вступником особисто до приймальної комісії вишу.

В паперовій формі подають такі документи:

● паспорт або інший документ про посвідчення особи;● військово-обліковий документ в паперовій або в електронній (у тому числі роздрукованій) формах;● документ про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, ступінь фахової передвищої, вищої освіти, на основі якого здійснюється вступ;● сертифікат ЗНО, НМТ;● документи, які дають право на вступ за спеціальними умовами;● кольорову фотокартка розміром 3:4 см в електронній формі (у вигляді файлу розміром до 1 Мб).
Крім оригіналів приймальні комісії вимагають копії паспорта, атестату, військового посвідчення. Медична довідка не потрібна для вступу, проте приймальна комісія може додати до переліку і її при вступі на окремі спеціальності або конкурсні пропозиції.

Контакти та графік роботи приймальної комісії

Адреса: 69063, Україна, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 226, корпус 9, ауд. 42Телефон: +380-50-6264506E-mail: moc.liamg%40utadtkb

Розклад роботи Приймальної комісії під час прийому заяв і документів:

  • Понеділок

    08:00 - 16:00

  • Вівторок

    08:00 - 16:00

  • Середа

    08:00 - 16:00

  • Четвер

    08:00 - 16:00

  • П'ятниця

    08:00 - 16:00

  • Субота

    вихідний

  • Неділя

    вихідний