100-річчяз дня заснування

+380-50-6264506

100-річчяз дня заснування

Вступнику 2024

Вступна кампанія 2024

Illustration

Інформація

ВСТУП-2024: 10 КРОКІВ ДЛЯ ВСТУПУ ДО ЗАКЛАДУ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ У 2024 РОЦІ
Попри воєнний стан в Україні триває активна підготовка до вступної кампанії у 2024 році. Для допомоги вступникам МОН підготувало головні кроки, які допоможуть стати студентом у 2024 році:
1. Ключовий інструмент вступної кампанії 2024 року – особистий електронний кабінет вступника.
2. ЗФПО створює консультаційний центр приймальної комісії для надання допомоги вступникам під час реєстрації особистого електронного кабінету та подання заяв. Вступники можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого ЗФПО.
Реєстрація особистих електронних кабінетів здійснюється на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Особисті електронні кабінети вступників працюють до 31 жовтня.
3. Під час реєстрації особистого електронного кабінету вступник зазначає такі дані:
● серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);● номер, PIN-код та рік отримання сертифіката НМТ/сертифіката ЗНО/екзаменаційного листка, що був одержаний під час реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ;● тип та номер (серію та номер) документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності сертифікатів ЗНО/сертифіката НМТ/екзаменаційного листка ЄВІ/ЄФВВ).
4. Якщо вступник має пільги, він повинен звернутися до одного із закладів вищої або фахової передвищої освіти та надати документи, що підтверджують право на спеціальні умови вступу.
Зауважимо, що у 2024 році збережено усі пільги та пільгові категорії, передбачені законами, зокрема для жителів тимчасово окупованих територій.
Вступники, які зареєстровані та перебувають на ТОТ, зможуть проходити усі процедури вступної кампанії дистанційно.
5. Скласти вступні випробування.
6. Вступники зможуть подати до двадцяти заяв у сукупності за всіма джерелами фінансування та основами вступу, з яких не більше п’яти заяв на бюджет.
7. Для вступу на бюджет або для переведення на такі місця набрати не менше ніж 100 балів.
● Конкурсний бал для вступу на бюджет або для переведення на такі місця не може бути менше ніж 100,000 балів.● Вступ на контракт відбувається за мотиваційними листами.
8. Отримати рекомендацію на навчання.
Статуси заяви в особистому електронному кабінеті вступника може набувати таких значень:
● «Рекомендовано до зарахування (навчання за державним (регіональним) замовленням)» – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання за державним або регіональним замовленням;● «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб.
9. Підтвердити свій вибір в електронному кабінеті.
Особи, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування на місця державного або регіонального замовлення (які одержали інформацію з офіційного вебсайту закладу вищої освіти), у відповідні строки мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто в закладі освіти.
10. Укласти договір про навчання із ЗФПО.
Підставою для зарахування особи на навчання є підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладення договору про навчання в ЗФПО Договір про навчання може бути укладений дистанційно з накладанням кваліфікованих електронних підписів.
У разі зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.
Особи, місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та які перебувають на ній, можуть укласти договір про навчання в ЗФПО впродовж трьох місяців після початку навчання.

Державне підприємство «ІНФОРЕСУРС»
Актуальні контакти з підтримки електронних кабінетів вступників.📲Телефонні лінії:(044) 290-18-13(067) 551-24-74(093) 342-38-63(095) 281-13-54📧Електронна пошта: vog.sruserofni%40putsv.ua
⏰️Сервіс починає працювати 25 червня.
🗓Графік консультацій телефоном:Понеділок – четвер 09:00-18:00П'ятниця 09:00-16:45Субота – неділя 09:00-15:00
🙌Спершу служба буде орієнтована на підтримку вступників до закладів ФПО на основі базової середньої освіти (9 класів), для яких реєстрація електронних кабінетів стартує 25 червня. З 1 липня, коли почнеться реєстрація для всіх інших категорій, допомогу можна буде отримати за всіма траєкторіями вступу.
‼️Звертаємо увагу: ● ️на електронній скриньці всі звернення розглядаються почергово, тож в періоди пікових навантажень очікування відповіді може становити кілька днів;● ️під час повітряної тривоги в Києві телефонні лінії не працюють.
️Наші фахівці готові надавати консультації з будь-яких питань онлайн-вступу, але перед реєстрацією кабінету наполегливо просимо ознайомитися з відповідними інструкціями. Вони будуть розміщені на:🔗сайті https://vstup.edbo.gov.ua/🔗YouTube-каналі ОсвітаВсім https://www.youtube.com/@OsvitaVsim 🔗в чат-боті ОсвітаВсім @inforesurs_gov_ua_bot 
👩‍💻В інструкціях буде покроковий алгоритм, як зареєструвати електронний кабінет та що робити в разі помилок.🍁Нагадуємо, що 2024 року електронні кабінети працюватимуть до 31 жовтня.

Строки прийому заяв та документів, конкурсного відбору та
зарахування на навчання

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Програми вступних випробувань

Розклад вступних випробувань

Денне відділення

  • Вступники на основі базової середньої освіти

    співбесіда 15 липня 2024 8:30 (ГМ, ХТВ, Ф, Т), 12:00 (А, ХТК)

  • Вступники на основі повної загальної середньої освіти

    співбесіда 23 липня 2024 9:00 (ГМ, ХТВ, А, ХТК), 12:00 (Ф, Т)

  • Вступники на основі диплома кваліфікованого робітника

    співбесіда 24 липня 2024 9:00

Заочне відділення

  • Вступники на основі повної загальної середньої освіти

    співбесіда 25 липня 2024 9:00

  • Вступники на основі диплома кваліфікованого робітника

    співбесіда 25 липня 2024 9:00

Результати вступної кампанії

Денне відділення

Заочне відділення

Перелік документів для вступу

У 2024 році документи на вступ до закладів фахової передвищої освіти приймаються через електронний кабінет вступника. З початком вступної кампанії абітурієнту потрібно створити електронний кабінет, через нього завантажити копії необхідних документів.
Через особистий кабінет вступник подає заяви до вишів на бажані конкурсні пропозиції.

Які документи потрібні для реєстрації електронного кабінету

● документ про освіту (атестат, свідоцтво);● номер, PIN код сертифіката ЗНО, НМТ;● серія та номер посвідчення особи (паспорт, код ІПН);● документи, які дають право на вступ за спеціальними умовами.

Є випадки, в яких абітурієнту дозволено подавати документи на вступ у паперовій формі:● якщо немає можливості подати документи через електронний кабінет;● у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства;● у разі подання іноземного документа про освіту;● у разі подання документа про освіту старого зразка;● у разі подання заяви на вступ до або після строків, зазначених у правилах прийому.У цих випадках заяви подаються вступником особисто до приймальної комісії вишу.

В паперовій формі подають такі документи:

● паспорт або інший документ про посвідчення особи;● військовий квиток, приписне або тимчасове посвідчення;● атестат та додаток до нього;● сертифікат ЗНО, НМТ;● документ, що підтверджує право на зарахування по співбесіді, іспитам або квотам;● 4 кольорові фотокартки розміром 3х4.
Крім оригіналів приймальні комісії вимагають копії паспорта, атестату, військового посвідчення. Медична довідка не потрібна для вступу, проте приймальна комісія може додати до переліку і її при вступі на окремі спеціальності або конкурсні пропозиції.

Контакти та графік роботи приймальної комісії

Адреса: 69063, Україна, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 226, корпус 9, ауд. 42Телефон: +380-50-6264506E-mail: moc.liamg%40utadtkb

Розклад роботи Приймальної комісії під час прийому заяв і документів:

  • Понеділок

    08:00 - 16:00

  • Вівторок

    08:00 - 16:00

  • Середа

    08:00 - 16:00

  • Четвер

    08:00 - 16:00

  • П'ятниця

    08:00 - 16:00

  • Субота

    08:00 - 14:00