Участь у науково-методичній конференції «УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ»
28 травня 2025 р. відбулась науково-методична конференція Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного «Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти», присвячена вирішенню актуальних питань підвищення якості освіти в умовах дистанційного навчання, використання IT-технологій, впровадження результатів наукових досліджень у фахову підготовку здобувачів освіти технічних спеціальностей, визначенню провідних тенденцій суспільно-гуманітарної освіти.
З вітальним словом до учасників конференції звернувся перший проректор ТДАТУ, к.т.н., доцент Олександр Ломейко. Було зауважено, що науково-методичні конференції вже стали традиційними в університеті. Щороку науково-педагогічні працівники ТДАТУ діляться напрацьованим досвідом, обговорюють найбільш дискусійні питання, накреслюють подальші вектори співпраці та взаємодії з іншими закладами освіти. Було наголошено, що за матеріалами конференції видається збірник науково-методичних праць.
Виступи спікерів дозволили отримати глибоке розуміння та огляд важливих аспектів впливу освітянських спільнот на сучасний освітній ландшафт, відобразили сучасні виклики, з якими стикаються освітянські спільноти в умовах швидкої зміни соціального та технологічного середовища.
Наш заклад на конференції представляли Ніколаєва І.В. – виконуючий обов'язки директора, Бовбас О.Ю. – методист коледжу з доповіддю: «Сучасні підходи до організації навчання в закладах фахової передвищої освіти» та Кордій О.А. – заступник директора з навчальної роботи з доповіддю: «Інноваційні технології як складник освітнього процесу».
Усі доповіді викликали жваве обговорення в учасників конференції. Із презентаціями доповідачів пленарного засідання та матеріалами секційних засідань можна буде ознайомитись на сайті навчально-наукового центру ТДАТУ.
Щира вдячність за можливість зануритись у неймовірну атмосферу, створену організаторами та учасниками конференції. Важливі питання в галузі освіти не могли не викликати рефлексії слухачів: вони відкрили нові погляди на роль спільнот у формуванні освітнього середовища, розширили тенденції розвитку освіти, висвітлили сучасні проблеми галузі. Живий обмін досвідом, обговорення актуальних проблем та стратегій їх вирішення підкреслює небайдужість педагогічного середовища та додає впевненості в розвиток вітчизняної освіти, а отже – у майбутнє України.