100-річчяз дня заснування

+380-50-6264506

100-річчяз дня заснування

Профорієнтаційний путівник

ТУРИЗМ І РЕКРЕАЦІЯ

Illustration

Для перегляду "клікніть" на зображенні

Illustration

Для перегляду "клікніть" на зображенні

СФЕРА ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

На даному етапі туристична індустрія є однією із динамічно прогресуючих сфер світового господарства. Доцільно здійснювати поділ туристичної сфери на дві частини, а саме - туристичну індустрію й індустрію гостинності.
Туристична індустрія є складною системою господарювання туроператорів, туристичних агенцій, транспорту, індустрії розваг, екскурсійно-просвітніх організацій. Індустрія гостинності включає готелі, мотелі, хостели інші заклади розміщення, ресторани, піцерії, закусочні, їдальні, кав’ярні, кафе й інші заклади харчування, а також суб’єкти надання побутових послуг і зв’язку.

Illustration

НАДАВАЧІ ПОСЛУГ В ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ

Туристична послуга може представляться туристичними агенціями, туристичними операторами, туристичними компаніями, рекреаційно-туристичними й рекреаційно-курортними комплексами, закладами гостинності, закладами розміщення й готельно-ресторанними комплексами, які створюються з метою задовольнити низку потреб споживачів, себто туристів.

ДИНАМІКА РИНКУ ПРАЦІ

Незважаючи на всі сайти з бронювання квитків та житла й чат-боти, роботи в індустрії туризму поки не меншає, скоріше навпаки. Чим більше люди заробляють, тим більше подорожують, причому сучасні туристи воліють постійно відкривати нові напрямки.
Тревел-агенти, універсали, здатні розробити і організувати тур під конкретного клієнта, сьогодні особливо затребувані. У світі активно розвивається бізнес-тревел — організація відряджень та корпоративного відпочинку протягом бізнес-поїздок в інші країни. І попит на справжніх професіоналів цієї справи чималий.
Робота менеджера з туризму в туристичній агенції відрізняється від роботи туроператорської фірми. У першому випадку менеджер в основному оформляє путівки та веде туристів «за руку». Туристична агенція займається виключно реалізацією розробленого туроператором туристичного продукту (турів). У туроператорській фірмі колектив великий. Одні бронюють квитки, місця в готелях, інші оформляють візи, треті готують рекламні буклети і продають готові маршрути турагентствам. Туроператор займається безпосередньо створенням нових турів.

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ В ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ

icon

Можливість побувати в багатьох країнах

Це може бути як частина роботи(супроводжуючи групу) або за "гарячими" путівками та спецпропозиціями.

icon

Сезонність професії

Власний відпочинок в літні місяці, а також в травні і вересні стає складним — це найгарячіший сезон роботи туристичних компаній.

icon

Високий рівень стресу

Менеджер відповідає за всі етапи відпочинку, а кінцевий результат залежить не тільки від якості його роботи, а й від багатьох зовнішніх чинників

icon

Багатопрофільність професії

Дозволяє працювати з будь-яким рівнем освіти та досвіду, робота знайдеться для будь-кого.

ПРОФЕСІЙНІ НАПРЯМКИ І КАР'ЄРА

Загалом фахівець з туристичного обслуговування може працювати на таких посадах: агент з організації туризму, гід, керівник туристичної групи, фахівець з розвитку сільського туризму, фронт-менеджер готелю, режисер індивідуальних турів, менеджер кейтерингового обслуговування, менеджер з банкетингу та конференцій, Event - менеджер тощо.

Illustration

З кожним роком кількість бажаючих відпочити за межами нашої країни стає все більше. Як туристу вибрати країну, організувати поїздку і оформити всі необхідні документи? У цих питаннях допоможе розібратися менеджер з туризму.
Менеджер з туризму — фахівець, який організовує туристичні поїздки. Основне завдання менеджера з туризму — допомогти вибрати туристу країну і путівку, а також організувати йому повноцінний відпочинок. Спеціаліст консультує клієнтів, оформляє необхідні документи, робить страховку, візу, закуповує квитки на літак або поїзд, бронює готелі і вирішує інші завдання для клієнта.
Грамотний фахівець в сфері туризму вільно орієнтується у величезних обсягах інформації та блискавично комбінує різноманітні варіанти відпочинку. А також може відповісти на будь-яке запитання клієнта, не заглядаючи в інтернет або якісь каталоги: вартість квитків різних авіаперевізників, надійність страхової компанії, навіть прогноз погоди на курорті, опис турів, рейтинг готелів та пов’язані з цим відмінності в обслуговуванні.

МІСЦЕ РОБОТИ ФАХІВЦЯ:офіс, супровід групи.

НЕОБХІДНІ НАВИЧКИ:● Чітка та грамотна мова, бажано не тільки рідна, а й ще одна іноземна.● Вміння слухати та розуміти бажання клієнтів, вирішувати конфлікти та бути дипломатичним.● Вміння вести переговори і укладати контракти.● Досвід планування подорожей.● Вміння швидко аналізувати ситуацію та приймати рішення.● Навички розміщення реклами в інтернеті та інформаційних довідниках.● Ораторські навички — уміння яскраво описати тур, його переваги та недоліки.

НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ОСВІТА:● вища/фахова передвища освіта; ● відмінне знання географії, курортів, основні уявлення про культуру, релігію та звичаї різних країн;● знання іноземної мови;● знання законодавчої бази, яка регулює роботу туристичних компаній;● знання основ маркетингу, менеджменту, туристичного обліку та документообігу;● знання основних туристичних напрямів; знання основи міжнародного і вітчизняного договірного права;● знання ринку туроператорів.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ: купівля квитків;● організація трансферів;● бронювання житла;● оренда авто;● пошук екскурсій;● заповнення анкет;● збір документів;● передача документів до посольства;● оформлення страховок та віз.

КАР’ЄРА МЕНЕДЖЕРА З ТУРИЗМУ:

Illustration

ПОРАДИ З ПЛАНУВАННЯ КАР’ЄРИ

  • 1

    Оберіть навчальний заклад даної спеціальності та підготуйтесь до відповідного ЗНО/НМТ;

  • 2

    Під час навчання оберіть наставника або спілкуйтеся з експертами, щоб знати, які знання та навички важливі та де брати корисну інформацію;

  • 3

    Починайте практично готуватися до кар’єри раніше (відвідуйте конференції, зустрічі з успішними спеціалістами в сфері туризму) і пробуйте подаватись на стажування у різноманітні туристичні агенції;

  • 4

    Розвивайте не лише знання, а й важливі навички та вміння. Знання англійської мови можуть бути корисними в розвитку вашої кар’єри;

  • 5

    Будьте відповідальними та наполегливими, і ви обов’язково досягнете кар’єрних успіхів.