100-річчяз дня заснування
Памятка викладачу «Як зберегти психічне здоров’я»
Не потураючи емоціям, але й не пригнічуючи їх, налагоджуйте повноцінні стосунки з людьми. Емоції – це явища, які охоплюють наше тіло, розум та енергію. Вам потрібно розряджати акумульовані почуття. Зосереджуйтеся, якщо хочете з’ясувати суть проблеми. Гнів може спонукати до позитивних змін, якщо ви розумно використаєте його. Помітивши негативні емоції інших людей, виявіть свої навички активного слухання, підтримуйте прагнення цих людей виробити вищу самооцінку, відчути свою значущість та індивідуальність.
Поради в роботі класного керівника з батьками дитини девіантної поведінки
Причини відхилень в поведінці дитини виникають як результат політичної, соціально-економічної і екологічної нестабільності суспільства, посилення впливу псевдокультури, змін в змісті ціннісних орієнтацій дітей і підлітків, несприятливих сімейно-побутових відносин, відсутність контролю за поведінкою, надмірній зайнятості батьків, епідемії розлучень.
Поради викладачам: 70 способів сказати «дуже добре» здобувачу освіти
Однією з актуальних проблем сучасного юнацтва є емоційна виснаженість, яка пов’язана, в свою чергу, з надмірною інформатизацією суспільства. Через емоційну виснаженість, недосипання та стреси погіршуються пізнавальні процеси у здобувачів освіти. Задача викладача налаштувати дитину на навчальну діяльність, одними з кращих способів вважаються слова підтримки та заохочення під час заняття. Пропонуємо 70 способів сказати «дуже добре» здобувачу освіти:
Поради відносно пришвидщення процесу адаптації:
• Провідним бажанням підлітка є спілкування, підтримка та заохочення. Студенти мають відчувати що вони вам не байдужі, не слід казати їм що вони для вас лише робота, у багатьох дітей можуть бути проблеми в родинах, а якщо і тут їм будуть казати що вони самі по собі це призводить до їх замкненості. Тому перша порада це підтримка, просто питайте як їх справи, як настрій, бажайте приємного дня, пожартуйте, якщо хтось зробив негідний вчинок не слід карати всю групу.
Поради педагогам, що працюють з девіантними
підлітками
1. Під час зустрічі з молодими людьми говоріть : «Привіт!»
2. Запитуйте їхню думку.
3. Давайте їм відчути себе прийнятими.
4. Запитуйте їх про них самих.
5. Вислуховуйте їх.
6. Займайтеся їхніми проблемами та конфліктами до того, як вони стануть великими.
7. Дозволяйте робити помилки.
Поради у боротьбі з комп’ютерною залежністю та від мобільних телефонів
Основною мірою попередження виникнення у дітей залежності будь-якого типу є вірне виховання дитини. При цьому важливо не обмежувати дітей в їх діях, а поясняти йому, чому те чи інше захоплення не бажане. Аби вберегти дитину від подібних залежностей необхідно дотримуватися таких підходів: 1) постійна робота серед студентів з виховання особистої користувацької культури, самоспостереження за станом здоров’я, рівнем втомлюваності, вироблення засобів його подолання;
Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі
Головне завдання викладача у освітньо орієнтованій виховній роботі зі студентами - розкрити особистість вихованця. Це здійснюється лише у процесі спілкування, яке будується в сприяючій для цього атмосфері. Відомо, що ставлення до викладача студенти часто переносять на предмет, що вивчається. Тому тут дуже важлива педагогічна культура викладача, конструктивні, організаційні і комунікативні уміння.
Психологічна характеристика юнацького віку